Avatar Shopping Community Knuffel Quests Donate My Account Help

Jump to:

   [ 139581 posts ] 
  • 1
  • 13949
  • 13950
  • 13951
  • 13952
  • 13953
  • 13959
my shop has the most pages c:
omg chatterbox! xD  48%  [ 1108 ]
yay for biggest shop! ;D  52%  [ 1217 ]
Total votes : 2325
 Post subject: Re: [Doki's Shop] still here ;P
Posted: Oct 24th, '21, 20:13    


Popodoki

Joined: Jun 18th, '08, 13:34
Posts: 62041
Hugs: 110239
Mood: #TFnation23
Location: Belgium
net vanavond ook friet met hamburger gegeten, was lang geleden maar op een zondag mag het wel nog es :P

morgen eten bij men papa, eten wat de pot schaft maar meestal maakt ie wel iets klaar waarvan hij weet dat ik het graag eet ;)

(0) (0)
Image

♥ Stefanie | 31 | infj | ace ♥
♥ Talk abt Transformers | Lolita fashion with me ♥


    Top
 Post subject: Re: [Doki's Shop] still here ;P
Posted: Oct 27th, '21, 22:24    


Jolien

Joined: Feb 16th, '09, 10:40
Posts: 4034
Hugs: 15662
Mood: https://youtu.be/telPDj1VQjQ
Location: Hungary
De maandag was dus 'n hamburger, geschonken door 'n oude stagaire. (wel errug lekker, maar slechts de laatste dag keek ik in de kelder en zag er enkele blikjes groenten staan...)

Ofwel, ik ben nog altijd te hollands, wil graag 'n bordje warm met vlees, koolhydraten (piepers/pasta of rijst) en groentes. :> Sommige dingen veranderen niet snel. ;-D

bij m'n moeder maar iets gekookt en bij schoonpa is Chinees altijd favoriet (wat dus eigenlijk 'n Indische rijsttafel is, maar dat interesseert die Chinees nie zeg maar....) Dus dat was wel weer 'n keer lekker. :)

in Slowakije hebben ze ook wel 'n Chinees, maar die is... Chinees. :> Ik vind de Indiër wel beter eigenlijk. :) :) Houd van Pindasaus, rendang, bami en gado gado. <3 <3

(0) (0)
Commons! <3

    Top
 Post subject: Re: [Doki's Shop] still here ;P
Posted: Oct 28th, '21, 21:09    


Popodoki

Joined: Jun 18th, '08, 13:34
Posts: 62041
Hugs: 110239
Mood: #TFnation23
Location: Belgium
das hier ook de typische 'middag' zoals ze het hier noemen, patatten met vlees en groenten :')

en dan een paar keer de aardappelen vervangen door rijst of pasta maar zo ben ik het dus ook gewend. Al hou ik ook zeker van bami en nasi enz hmmm

met veel kroepoek erbij :P

(0) (0)
Image

♥ Stefanie | 31 | infj | ace ♥
♥ Talk abt Transformers | Lolita fashion with me ♥


    Top
 Post subject: Re: [Doki's Shop] still here ;P
Posted: Oct 29th, '21, 20:08    


Jolien

Joined: Feb 16th, '09, 10:40
Posts: 4034
Hugs: 15662
Mood: https://youtu.be/telPDj1VQjQ
Location: Hungary
Kroepoek is idd lekker. :) :)

Tja, we zijn ook stug bij de warme maaltijd blijven hangen, praktisch zeg maar, als je overdag werkt, kost 't teveel tijd om 's middags te koken, dus dan 's avonds maar...

Hongaren bestellen nogal veel, relatief goedkope gaarkeukens en die middagmaaltijd mét soep is altijd heilig. :> Naja, doe mij maar 'n broodje kaas dan, wacht wel ff...

(0) (0)
Commons! <3

    Top
 Post subject: Re: [Doki's Shop] still here ;P
Posted: Oct 29th, '21, 22:01    


Popodoki

Joined: Jun 18th, '08, 13:34
Posts: 62041
Hugs: 110239
Mood: #TFnation23
Location: Belgium
hah moet zeggen dat soep wel een van mijn faves is, vind ik echt altijd lekker. Zoveel variatie, lekker broodje of boterham in soppen. Zo'n dikke maaltijdsoep met veel stukken groenten en balletjes of kip en dan een beschuit erin zodat ie nog dikker word hmmmm das pas winterkost ~ krijg er al zin in xD

vroeger bij oma ook altijd s'middags de warme maaltijd, maar bij men ouders was het s'avonds. heb het ook liever zo, terwijl ik op men werk tijdens men pauze gerust iets warms mag/kan eten pak ik dan ook liever een gewoon pistoletje met beleg

(0) (0)
Image

♥ Stefanie | 31 | infj | ace ♥
♥ Talk abt Transformers | Lolita fashion with me ♥


    Top
 Post subject: Re: [Doki's Shop] still here ;P
Posted: Oct 31st, '21, 20:59    


Jolien

Joined: Feb 16th, '09, 10:40
Posts: 4034
Hugs: 15662
Mood: https://youtu.be/telPDj1VQjQ
Location: Hungary
't Is echt net wat je gewend bent. :)

Vind soep soms ook wel lekker, snert of tomatensoep is altijd prima. Pompoensoep vind ik ook wel lekker en dan maak ik vaak nog koolrabisoep, dan is m'n inspiratie wel zo'n beetje op.

Ga dit event echt nooit halen. XD 2000 puntjes is écht veel.

(0) (0)
Commons! <3

    Top
 Post subject: Re: [Doki's Shop] still here ;P
Posted: Nov 1st, '21, 20:00    


Popodoki

Joined: Jun 18th, '08, 13:34
Posts: 62041
Hugs: 110239
Mood: #TFnation23
Location: Belgium
same joh, elke dag al zitten diggen met al men knuffels die kunnen en dat zijn er best veel, en zit nog niet aan de helft. Heb het opgegeven, weet niet eens waarom ik al die moeite nog doe :')

(0) (0)
Image

♥ Stefanie | 31 | infj | ace ♥
♥ Talk abt Transformers | Lolita fashion with me ♥


    Top
 Post subject: Re: [Doki's Shop] still here ;P
Posted: Nov 2nd, '21, 14:20    


Jolien

Joined: Feb 16th, '09, 10:40
Posts: 4034
Hugs: 15662
Mood: https://youtu.be/telPDj1VQjQ
Location: Hungary
Mja, ik zat te tellen, als je alleen met posten 't aantal wilt halen, moet je er 660 maken in 3 weken. Aangezien de post winnaars 580 posts hebben in 'n maand, is dat dus al aan de hoge kant.

Laat 'n gemiddeld iemand 25 knuffels hebben en daarmee 50 punten per dag halen, dan zou je daar in theorie de helft van de punten mee kunnen halen in 3 weken, blijven er nog 330 posts over. Wat vrij hoog is denk ik... Of moet je gewoon 500 punten halen met doelloos klikken in 'n groot draadje? Geen idee, heb wel 'n beetje 't idee dat gezien de activiteit van de site, de verwachtingen om "actief" te zijn tijdens 'n event vrij hoog zijn.

Maar zoiets mag ik nergens posten volgens mij. :qsweat:

(0) (0)
Commons! <3

    Top
 Post subject: Re: [Doki's Shop] still here ;P
Posted: Nov 2nd, '21, 16:00    


Popodoki

Joined: Jun 18th, '08, 13:34
Posts: 62041
Hugs: 110239
Mood: #TFnation23
Location: Belgium
Ik denk dat het inderdaad vroeger nog goed haalbaar was, maar tijden zijn sterk veranderd...

vroeger had ik event klaar in een paar dagen ofz, aangezien deze thread toen als een trein liep. Toen kwam ik echt wel aan een 100 posts per dag ofz xD

maar ik heb dus 24 knuffs om mee te diggen en heb ik dagen achtereen gedaan maar ik kreeg er elke keer een 20-30tal pastries van. Komt daarbij dat ik echt geen motivatie meer kan vinden voor mindless te klikken voor pop-ups, en ik ook niet in de mood ben om oppervlakkig te gaan chatten met mensen puur voor het event om daarna terug aso te gaan doen basically en tja dan ben je genaaid :')


moet zeggen dat het me eigenlijk ook zo weinig scheelt dat ik zelfs het nut niet inzie om er iets van te zeggen? Het kan me niks schelen of ik alle event items kan bemachtigen want ik ga er toch niks mee doen... beetje treurig om te bedenken maar het is zo lol

(0) (0)
Image

♥ Stefanie | 31 | infj | ace ♥
♥ Talk abt Transformers | Lolita fashion with me ♥


    Top
 Post subject: Re: [Doki's Shop] still here ;P
Posted: Nov 2nd, '21, 21:21    


Jolien

Joined: Feb 16th, '09, 10:40
Posts: 4034
Hugs: 15662
Mood: https://youtu.be/telPDj1VQjQ
Location: Hungary
Ik las dus net dat je juist buiten je eigen element moet diggen om meer food, of in dit geval dus pastry te krijgen... :mcsweat: :mcsweat:

Wist ik veel. >.>

Precies. En echt, die 5 top posters zijn zo'n beetje de enige hier actievelingen hierzo en om nu met dezelfde mensen in 5 threads te praten. nah. Ik kies m'n topics een beetje, als 't ergens over iets leuks gaat, wil ik nog bij meedoen, maar anders zal 't wel. :>

(0) (0)
Commons! <3

    Top
Display posts from previous:   Sort by  
   [ 139581 posts ] 
  • 1
  • 13949
  • 13950
  • 13951
  • 13952
  • 13953
  • 13959

You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Username:

Password:


I forgot my password

Avatar





It is currently Apr 29th, '24, 07:17
All times are UTC+02:00