Avatar Shopping Community Knuffel Quests Donate My Account Help

Jump to:

   [ 139581 posts ] 
  • 1
  • 13951
  • 13952
  • 13953
  • 13954
  • 13955
  • 13959
my shop has the most pages c:
omg chatterbox! xD  48%  [ 1108 ]
yay for biggest shop! ;D  52%  [ 1217 ]
Total votes : 2325
 Post subject: Re: [Doki's Shop] still here ;P
Posted: Nov 10th, '21, 11:23    


Jolien

Joined: Feb 16th, '09, 10:40
Posts: 4034
Hugs: 15439
Mood: https://youtu.be/telPDj1VQjQ
Location: Hungary
Gaia is ook vrij doods volgens mij. De economie is ontploft, geen idee of er nog veel gebeurd. Kweenie, ik houd van forums, maar ken er niet echt veel die echt actief zijn met normale conversatie. Niet alleen, onzin posten en wegwezen zeg maar. Zelfs DV waar Doki me naartoe gelokt heeft, heeft niet echt 'n gezellig actief forum..

Of misschien zijn er teveel lurkers zoals ik? Ik lees wel, maar vind zelden topics waar ik op aan kan of wil sluiten?

(0) (0)
Commons! <3

    Top
 Post subject: Re: [Doki's Shop] still here ;P
Posted: Nov 11th, '21, 10:35    


Mirika

Joined: Jun 30th, '10, 14:04
Posts: 2266
Hugs: 436
Mood: Overall alright
Location: The Shire
De economie was al héél lang geleden ontploft met dat ze een nieuwe currency hadden geïntroduceerd, dat draaide alles om. Volgens mij leeft Gaia nog best wel, maar je moet het natuurlijk niet vergelijken met echt vroeger.

Ik ben altijd iffy geweest met forums, Gaia deed ik ook echt meer voor het poppetje en het forum was puur voor commissies en geld krijgen door te posten enzo. Ik vind het daarom ook lastig puur te vergelijken met forum activiteit alleen. :qt: En lurkers zijn wel echt een ding hoor. Dat merk ik sowieso veel online, ook naast forums. Gewoon media willen consumeren en inderdaad niet altijd wat te zeggen hebben, ik lees ook vaak en denk "ja daar heb ik niks aan toe te voegen" en ga weer verder. Ik denk dat je het beste kou kunnen zien als de login activity beschikbaar was.

Ik weet oprecht niet wat DV is...

(0) (0)


    Top
 Post subject: Re: [Doki's Shop] still here ;P
Posted: Nov 11th, '21, 14:37    


Jolien

Joined: Feb 16th, '09, 10:40
Posts: 4034
Hugs: 15439
Mood: https://youtu.be/telPDj1VQjQ
Location: Hungary
Oh, sorry. Dappervolk. Ook 'n avatar site, met getekende kleertjes, nog niet zo oud, maar zit een beetje een RPG thema in. Er is een hoofd-quest die je moet volgen om verder te komen, dan kun je steeds dagelijkse quests doen om meer "geld" te verzamelen (aardappels daaro), wel grappig. Vooral die hoofd-quest vond ik in het begin echt wel leuk, je bepaalt zelf je richting. :)

Ik heb op ieder forum wel een paar topics gehad altijd waar ik echt ging praten. Vaak over avatar kleding maar ook over andere dingen? Die plekken mis ik vooral 'n beetje. Ik hield daar altijd wel van en kwam juist, toen ik ergens zei dat ik mijn avatar wel aan wilde kleden, op gaia terecht. Voorheen alleen nog "saaiere" forums die er overal waren. Ik had meestal een gifje van een lopend poppetje als avatar, uit de clip van The Riddle van Gigi d'Agostino mocht 't je wat zeggen. :mcheh:

(0) (0)
Commons! <3

    Top
 Post subject: Re: [Doki's Shop] still here ;P
Posted: Nov 12th, '21, 09:46    


Mirika

Joined: Jun 30th, '10, 14:04
Posts: 2266
Hugs: 436
Mood: Overall alright
Location: The Shire
Oh wauw ik heb er oprecht nooit van gehoord. xD Hun hoofdpagina geeft niet echt de meest duidelijke indruk als ik heel eerlijk moet zijn, het is dat ik van jou weet dat dit een avatar site is en meer beschrijving krijg haha. Klinkt wel grappig.

Ik had dat dus nooit. Alleen vroeger op Neopets zat ik wat meer op forums, maar daarna stopte dat een beetje. Maar ik snap wel dat je dat dan mist inderdaad. Ik denk dat voor kletsen mensen andere social media veel makkelijker vinden dan een forum en dat dit ook wel het verschil heeft gemaakt, ik kan me dit of het forum van Gaia echt niet voorstellen op een telefoon. Brrr, nee dankje. :qt: Nu ik erover nadenk zal dat ook wel een héle grote rol spelen, wat wel en niet lekker loopt op een telefoon, veel jongere mensen hebben dat een beetje als de pc vervanger.

Ik ken dat verder niet, sorry. :C

(0) (0)


    Top
 Post subject: Re: [Doki's Shop] still here ;P
Posted: Nov 12th, '21, 10:34    


Jolien

Joined: Feb 16th, '09, 10:40
Posts: 4034
Hugs: 15439
Mood: https://youtu.be/telPDj1VQjQ
Location: Hungary
Voor jou. <3

Oud liedje was 't toen al, maar dit was de dj dans versie.

Neuh, heel aantrekkelijk ziet de site er niet uit, maar ik werd er dus heen gelokt. xD Op telefoon is 't trouwens echt bagger, zou sowieso niet weten hoe ik zonder pc moest leven. Houd teveel van m'n toetsenbord en m'n grote scherm. :) :)

(0) (0)
Commons! <3

    Top
 Post subject: Re: [Doki's Shop] still here ;P
Posted: Nov 12th, '21, 11:53    


Mirika

Joined: Jun 30th, '10, 14:04
Posts: 2266
Hugs: 436
Mood: Overall alright
Location: The Shire
Oooh het liedje ken ik wel en ik herken op zich de animatie wel, maar ik denk dat ik het nooit samen heb gezien. XD

Naja als het je vermaakt is dat prima toch?
Ik zou ook niet zonder PC kunnen, ook omdat ik verder vrij veel games speel, maar het internet is ook gewoon een stuk fijner via PC dan via de smartphone of tablet varianten ervan... en PC voelt stabieler.

(0) (0)


    Top
 Post subject: Re: [Doki's Shop] still here ;P
Posted: Nov 13th, '21, 14:39    


Jolien

Joined: Feb 16th, '09, 10:40
Posts: 4034
Hugs: 15439
Mood: https://youtu.be/telPDj1VQjQ
Location: Hungary
Jaa, zelfde. :) Heb net weer Red Alert uitgespeeld en ben nu aan Age of Empires II begonnen. Heb niet zoveel met multyplayer, maar vind de opdrachten wel leuk. :) :)

Spelletjes op de telefoon heb ik ook wel gespeeld, maar de meeste ben ik dan wel weer moe na 'n maand. :> Veel van 'tzelfde? Maarja, veel spellen ben ik wel moe na 'n maand.

Ben nu net 'n kort spijkerjasje aan 't naaien, dus nu ff weer wat minder spelletjestijd. :mcgrin:

(0) (0)
Commons! <3

    Top
 Post subject: Re: [Doki's Shop] still here ;P
Posted: Nov 14th, '21, 10:45    


Mirika

Joined: Jun 30th, '10, 14:04
Posts: 2266
Hugs: 436
Mood: Overall alright
Location: The Shire
Oh van Age of Empires vond ik het single player ook altijd veel te leuk haha. Red Alert ken ik niet, maar het lijkt vergelijkbaar als ik het google. Ik had destijds ook Age of Mythology, vond net dat stukje extra fantasie dan ook wel weer leuk. Heb ze recent niet meer gespeeld.

Op de telefoon speelt ook anders, veel spellen werken met time gating, dat je soms echt moet wachten voor je verder mag enzo. Dat vind ik ook maar niks. Daarom dat ik inderdaad niet gauw daarop wat installeer, of het moet echt een keertje anders zijn.
Had wel 1 spel waarin de time gating niet erg was, want het was meer een verhaal die je speelde en elke keer dat je moest wachten, was omdat het karakter waarmee je spreekt ook echt even wat ging doen, want het kwam erop neer in het spel dat je in contact kwam met een astronaut die jou heeft weten te bereiken en jij adviseert hem wat te doen, en dan doet hij dat. Was allemaal via tekst, ik ben alleen de naam kwijt.

Ooh spijkerstof lijkt me lastig mee te werken!

(0) (0)


    Top
 Post subject: Re: [Doki's Shop] still here ;P
Posted: Nov 14th, '21, 18:38    


Jolien

Joined: Feb 16th, '09, 10:40
Posts: 4034
Hugs: 15439
Mood: https://youtu.be/telPDj1VQjQ
Location: Hungary
't Is al klaar. :) Ga nog ff puzzelen of ik uit 'n groene lap ook 'tzelfde kan maken. :) 't Is 'n vrij dunne stof, dus valt best mee en heb al eens 'n vergelijkbaar jasje gemaakt. Heb alle naden aan de binnenkant ook netjes afgewerkt, dus dat duurde wat langer, maar vind 'm tof geworden. :D

Hmm, heb wel eens iets betere spellen gespeeld op de telefoon, maar niet veel. Idd, veel met tijden, vaak inloggen. Heb Merge Dragons nog op m'n telefoon staan, maar ben dat ook moe. Merk ook dat als ik zoiets speel, ik ook echt 'n beetje verslaafd raak, dus wil dat eigenlijk niet zo. :>

Ooh, die Mythology ken ik niet zo goed, die egyptische koningen, hoe heette dat ook alweer.. Pharaoh! Die vond ik ook leuk. Houd wel van bouwspellen, missies ed. En als 't 25 jaar geleden is, is 't wel weer nostalgie. :)

Kon ook wel altijd genieten van die RPG spellen, met echt 'n goed verhaal erin, beetje 2d pixel-stijl. Vond Aveyond een goeie serie en Edolie was ook leuk. Fantasie, beetje vechten. Ben je echt wel 20 uur bezig, maar wel erg leuk. :)

(0) (0)
Commons! <3

    Top
 Post subject: Re: [Doki's Shop] still here ;P
Posted: Nov 14th, '21, 20:07    


Mirika

Joined: Jun 30th, '10, 14:04
Posts: 2266
Hugs: 436
Mood: Overall alright
Location: The Shire
Oh nice, goed gedaan dan! Ik dacht bij spijkerstof inderdaad juist aan wat dikker.
Ik heb zelf nog nooit geprobeerd te naaien dus ik heb geen idee of ik het kan, was wel handig geweest voor cosplay. Gelukkig heb ik nu twee leuke kunnen laten maken in de provincie naast mij, maar nu met gebrek aan gratis OV en de huidige pandemie kan ik daar niet zo gauw weer heen.

Hahaha ik snap dat je dat wil vermijden. Dat soort spellen trekken mij vaak niet echt. Ik had ooit wel iets met een draakje dat op platforms moest springen ofzo, ik herinner me er niet eens zoveel van, maar ik raakte gefrustreerd dat ie ook alleen met internet aan werkte. Maakt ook niet uit, als ik nu reis is dat toch altijd op de fiets, maar in treinleven was dat wel een ding. xD

Ik heb geen Egyptische variant gespeeld, had ik denk ik wel leuk gevonden. Ik vind dat genre ook wel leuk inderdaad. Helaas weet ik de naam van mijn favoriet niet meer, dat was op de PS1 en als leider had je dan ook een sjamaan die magie kon en op de een of andere manier vond ik dat zo geweldig. Ik vraag me af of ik het nu nog zo tof zou vinden, maar sta open voor proberen haha.

Ik heb wel altijd moeite met pixel-games spelen op de PC, maar als het dan op een gameboy is ofzo vind ik dat nog wel leuk. Voelt ook meer gemaakt voor kleine schermpjes. Ik ken jouw genoemde spellen alleen niet. Oh, enige pixel-game die ik wel speel is Stardew Valley, een game waarvan ik dacht dat ik het niks zou vinden, en nu zit er 60+ uren in.

(0) (0)


    Top
Display posts from previous:   Sort by  
   [ 139581 posts ] 
  • 1
  • 13951
  • 13952
  • 13953
  • 13954
  • 13955
  • 13959

You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Username:

Password:


I forgot my password

Avatar





It is currently Mar 28th, '24, 22:46
All times are UTC+02:00