Popodoki wrote:gelukkige verjaardag Mirika, hoop dat je toch nog een leuke dag hebt <3
ja gewoon open hoor, en druk druk druk met alles dat dicht is. Nu moet iedereen toch een keertje extra langs de winkel en dat merken we :')
ooh dat is nu zo de 'hype' bijna, dat wandelen en nieuwe plekjes ontdekken. Maar ik ben er letterlijk te moe voor om nog in de vrije tijd die ik heb naar buiten te gaan. Naast men werk ook nog thuis alle knusjes doen dan heb ik op een dag niet veel fut meer. Ik leg me de laatste tijd wat vaker op de zetel met de beentjes omhoog ipv ze te strekken in de buitenlucht haha
Eigenlijk gingen we al veel wandelen voor 't een "hype" werd, maar goed, we merken wel dat 't ook drukker wordt zo her en der. Overigens hebben we ook al veel plekjes gehad, we kunnen wel naar de 8km, dus we hebben weer wat meer opties, maar we worden nu wel 'n beetje wandelmoe. Kunnen nu weer gaan fietsen, maar wil gewoon weer 'n keer relaxed naar 'n restaurant eigenlijk. Of 'n beetje loos winkels kijken en doen of ik ga shoppen... ;__;
/einde gezeik.
Maar tof dat je er weer bent, kreeg weer 'n mail dat ik weer eens moest gaan kijken, dussss bij deze...