@ Li li: sending trade, and I'll take out the hairclip! No idea if you got it from me (I can never remember if I had dupes of anything) but it doesn't matter haha c':
redk5 wrote:how much is the Air Gen 8
Air gen 8 hair in aqua is 25k
jacobgrey wrote:Magic mimi staff (coffee) 7k
Magic mimi staff (violet) 7k
(pink) 7k
= 21k this time please :D
Sending trade c:
-----------------------------------------------------------------------------
Aan de tafel in de living staan nu 2 oude stoelen die ik van thuis uit heb meegekregen, en 4 zwarte klapstoeltjes. Niks ervan past bij de tafel maar ik kan zitten dus het is goed zo :P
Eten doen we altijd in onze keuken, heeft een gezellig eilandje met 2 barstoeltjes. En daar staat ook ons droogrek nu en zal nog wel een hele tijd blijven, we hebben nog prima plek.
Ik heb al een hele berg kleren gezeefd, 2 grote zakken voor weg te geven en 1 gemeentezak voor weg te gooien. Verder al wel een hele hoop opgeruimd en weggezet maar er is nog genoeg te doen. Zeg maar dat er gerust nadelen zijn aan een hoarder te zijn van merch en kleren enz c':
Kan wel lekker zeggen dat ik tot nu toe geen plaatsgebrek heb of voel dat ik krap zit. Ben erg blij dat ik een kelder heb waar ik al heel wat heb kunnen plaatsen!
Enneh, voor mij is adulthood juist lekker zo, eindelijk eens helemaal zelf kiezen hoe je je plekje decoreert. Wees maar gerust dat ik gordijnen met strikjes heb besteld, men lolita jurkjes als kunst boven men bed heb laten hangen en roze tapijt op men wishlist staat c;