Spijkerstof is ook erg veranderd over de tijd natuurlijk, dat doet ook een boel. Ik vind spijkerbroeken nu ook al een stuk minder oncomfortabel dan ik in het verleden vond. xD
Na een beetje op Google te neuzen ben ik erachter dat het gewoon Dragon Land heette. Maakt ook niet uit, haha. Ik denk wel dat in de toekomst er meer te bieden gaat zijn voor mobile games gezien telefoons ook steeds meer kunnen, al loop ik zelf per standaard achter.
Graphics doen me niet heel veel. Ik vind het natuurlijk super als het er mooi uitziet, maar ja, ik kan ook flink genieten van oude spellen hoor. :D
Ooh ja daar kan ik wel op inkomen als er inderdaad wel echt een verhaal in zit. Wel tof dat je voor Ayevond beta tester was.
Zelda is geen handig voorbeeld voor iemand wie heel beperkt Nintendo heeft gespeeld, véél te duur merk, maar is volgens mij wel een avontuurgame met verhaal. Geen idee. XD
Ik had hier en daar wel een Nintendo console (wel altijd jaren nadat ze uit waren), maar ik eindigde altijd met maar 1-2 echt grote games ervoor, en verder van die random dingen die je voor spotgoedkoop kon krijgen waar niemand dan van gehoord had. :P En dat waren dan ook vaak wel in elk geval pixel-style games, ik vond dat dus wel ideaal voor klein schermpje.

Als ik dan wel eens zo'n simulator op PC wou doen vond ik dat gewoon niet fijn. Niet dat ik op fullscreen speelde, dat had nooit gewerkt, maar het was toch anders, en dus ben ik huiverig voor dat soort games op de PC.